Wednesday, September 28, 2011

CoronaVirus Μέρος Βήτα Videoclip


Ουσιαστικά το πρώτο videoclip των Coronaz. Και δεν σταματά να είναι και αγαπημένο μου. Άλλωστε και σε ποιόν δεν αρέσει ένα κλασσικό rap κομμάτι με εικόνες που μόνο εμείς μπορούμε να δώσουμε.... True, ha! Directed by SixteenPads. Δύσκολη δουλειά η σκηνοθεσία, αν και αυτό που με ενδιέφερε περισσότερο είναι το τί θα γινόταν και πού.

Μπορώ να αποδεχτώ πως δεν επικοινωνούμε στο γούστο με κάποιους. Αλλά ξέρω τον ήχο μου, ξέρω τι είναι αυτό που δίνω και δεν έχω να εξηγήσω σε κανέναν περαιτέρω. Τα υπόλοιπα είναι μπλα μπλα από μεμονωμένα τρωκτικά που χωρίς λόγο και αιτία ξεπερνούν το στάδιο του να εκφράσουν τη γνώμη τους, και περνάνε σε αυτό της ηθελημένης κακής διαφήμισης.

Άλλωστε ο τρόπος λειτουργίας μου είναι να μιλάω περισσότερο μέσα απ' τη μουσική και λιγότερο μέσα από ένα pc, η οτιδήποτε άλλο.

THNX για το support όλους όσους μας στηρίζουν! Peace!

No comments:

Post a Comment

Tα σχόλια που δεν μ' αρέσουν θα σβηστούν άμεσα. Επειδή είμαι δημοκράτης.