Saturday, October 8, 2011

Απλά και όμορφα - Είμαι τόσο γειτονιά


Μια καλή στιγμή, όταν συνοδεύεται από ένα ωραίο στούντιο, ένα βρώμικο αργόμπιτο, 3 σοβαρά verse και ένα ρεφραίν που σπάει κοκκαλα, τότε σίγουρα μιλάμε για μια συνεργασία μου με τον Hatemo.

Στα πλαίσια της δημιουργίας του "Special Delivery", μου δώθηκε η ευκαιρία να δουλέψω με mcs που δεν είχα ξαναδουλέψει καθώς και αυτους με τους οποίους ήδη έχουμε συνεργαστεί, σε ωραίους και μή αναμενόμενους συνδιασμούς.

Και πώς να μήν μου αρέσει ένα κομμάτι που λέγεται "Είμαι τόσο γειτονιά"? Δεν νομίζω πως είναι εύκολο να κρύψω πόσο γουστάρω τη γειτονιά μου.

Αμερικανιές? ΝΑΙ! Αμερικανιές. Δεν ξέρω να κάνω κάτι άλλο παίδες. Η μουσική με την οποία ασχολούμαι δεν είναι ελληνική, όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει.

Αναμονή μέχρι να τελειώσουν οι εργασίες για το "Special Delivery", έτσι ώστε να απολαύσετε ένα mixtape που δεν έχει ξαναγίνει σε αυτή τη χώρα. Με featurings που σπάνια τα βλέπεις όλα μαζί υπό ένα τίτλο, με beats και beatmakers που ξέρουν πολύ καλα να κάνουν αυτό που κάνουν και όλο αυτό οργανωμένο απ' τον Spiezone aka DouplePee και ένα team ανθρώπων που πετάει.


Support REAL HipHop!

No comments:

Post a Comment

Tα σχόλια που δεν μ' αρέσουν θα σβηστούν άμεσα. Επειδή είμαι δημοκράτης.