Thursday, October 13, 2011

Μια δεκαετία Coronaz...


10 χρόνια είναι πολλά. Και έχεις πάρα πολλά να θυμηθείς από το πέρασμά τους. Η φωτογραφία αυτή είναι ανάμεσα σε πολλές παλιές που έχει μαζέψει ο Enrow. 
Ανάληψη λοιπόν, γύρω στο 2002, ίσως και λίγο νωρίτερα. Ένα κλασσικό σποτ στο οποίο αράζαμε σαν ομάδα graffiti τότε... Στη φώτο από τα αριστερά προς τα δεξιά είναι: Orkez, εγώ, Broke, Enrow και Zeda.
Μπορεί σε κάποιους να μην φαίνονται πολλά, αλλά τα τελευταία 10 χρόνια έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στην όλη κατάσταση. Τότε για παράδειγμα δεν θα μπορούσα να ανεβάσω κάπου αυτή τη φωτογραφία, και να την δουν τα μάτια που θα την δουν σήμερα. Το νετ ήταν απλά προνόμιο λίγων και λιγότερο ευχάριστο και εύχρηστο από σήμερα. Συγκεκριμένα από ολόκληρη παρέα μόνο ένας είχε νετ. Οπότε δεν μας απασχολούσε... Το να ντύνεσαι με φαρδιά ρούχα, ήταν κάτι που τράβαγε την προσοχή γιατί, δεν έβλεπες τυπάδες συχνά με καπέλα, φαρδιά τζινς να κρέμονται χαμηλά, και τα συναφή. Οπότε θες δεν θες ήσουν ο joker της φάσης.
Αν και αργότερα από όλη την παρέα με διαφορά λίγων χρόνων, χαίρομαι που γνώρισα τη μουσική αυτή τότε και όχι σήμερα. Κάποιοι θα καταλάβουν τι εννοώ και οι περισσότεροι από αυτούς είναι δικοί μου άνθρωποι.
Το blog αυτό ουσιαστικά απευ8ύνεται πάνω από όλα σε δικούς μου ανθρώπους και μετά σε όσους γουστάρουν τη φάση μου και τη δουλειά μου. Εν τέλη φέτος κλείνει περίπου μία δεκαετία την οποία πέρασα ανοίγοντας τα μάτια μου κάθε πρωί με Rap μουσική. 

Και μην ξεχνάμε.... για να ξέρουμε τι κάνουμε και πού πάμε. Οι περισσότεροι διαβάζατε το αλφάβητο στο σχολείο τότε....

3 comments:

  1. Respect παιδιά! Σας εύχομαι και άλλες δεκαετίες!

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστουμε πολυ! Thanks για το support!

    ReplyDelete

Tα σχόλια που δεν μ' αρέσουν θα σβηστούν άμεσα. Επειδή είμαι δημοκράτης.