Friday, February 17, 2012

Tony Graves "ΕΤΥΜΗΓΟΡΙΑ" LP is UP!

Το LP από τον Tony Graves με τίτλο "Ετυμηγορία" κυκλοφορεί ήδη και είναι διαθέσιμο στο hiphop.gr. Αισθητική που θυμίζει 90s, το καλό ραπ δηλαδή όπως το μάθαμε τότε, και μια σειρά από δυνατές και καλοδιαλεγμένες συμμετοχές, και beats από τους καλύτερους του είδους.

Στα πλαίσια του album δουλέψαμε ένα κομμάτι με τον Tony και τον Enrow με τίτλο "Τί ζητάς" και η αλήθεια είναι ότι πολύ καιρό συζητάγαμε για αυτό το κομμάτι. Εν τέλη, έλαβα στο mail μου την εκδοχή με το verse του στο beat μου που είχε καιρό πριν επιλέξει, και χωρίς δεύτερη σκέψη έστησα το 16άρι μου.
"Ετυμηγορία" LP λοιπόν και ακολουθεί το track "Τι ζητάς" με τη συμμετοχή μου και αμέσως μετά το ομώνυμο του LP καθώς και ένα κομμάτι του με τον diezel, "Τελευταίο γεύμα, και τα δύο σε δικιά μου παραγωγή.
Sixteenpads και στα Releases του 2012 παρών και ακολουθούν πολύ περισσότερα..
Support the good music babe!!!

Youtube links:











Download from: HipHop.gr

No comments:

Post a Comment

Tα σχόλια που δεν μ' αρέσουν θα σβηστούν άμεσα. Επειδή είμαι δημοκράτης.